✨مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها
✨مردم می گویند، ” آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید.”
اما باید اینگونه باشد،
” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ”
هیچکس کامل نیست✨
پ.ن:ولی من میگم تو خوب بمان تا سرازیر شدن خوبی ها را به سمتت با چشم ببینی و با قلبت❤️ احساس کنی!
اما باید اینگونه باشد،
” خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. ”
هیچکس کامل نیست✨
پ.ن:ولی من میگم تو خوب بمان تا سرازیر شدن خوبی ها را به سمتت با چشم ببینی و با قلبت❤️ احساس کنی!
- ۱.۰k
- ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط