{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نیان زیرش بنویسین چرا این کارو کردی غلط کردی یا بار آخرت

نیان زیرش بنویسین چرا این کارو کردی غلط کردی یا بار آخرت باشه چون واسه همیشه میرم
دیدگاه ها (۱۳)

یهویی

من آدم بدم نزدیکم نشو بد میبینی هه

هه

من میرم واسه همیشه عشق من ، این دل تنها واست تنگ میشه عشق من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط