{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من از ادما خسته ام...

من از ادما خسته ام...
شاید جن ها بهتر باشند! 😔😶
دیدگاه ها (۲)

عشق فقط سه حرفه...

ب خدا میرماااا...

🚶‍♀️🖤

هعی💔کی فهمید!؟

کاشکی میشد به ادما یاد داد که شکستن قلب و روح کسی زندگی خودش...

ادما هیچ تلاشی برای بهتر کردن حالت نمی‌کنن پس اشکاتو پاک کن ...

شاید منم همین کارو کنم بهتر باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط