{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😑💔🖐🏻نداریم

😑💔🖐🏻نداریم
دیدگاه ها (۸)

زود چیه تازه دیرم شده😐💔😂😂

البته باکرونا13 بدر نداریم😐💔

روزت مبارک سردار🖐🏻

(فمیلی شیطان کش داریم)

‌♨️ ️‌رئیس دولت تروریستی آمریکا: 🔹ما به نفت نیازی نداریم. ما...

آهیون ایرانی نداریم چراا؟؟چی نداریم ؟کی گفته نداریم تا وقتی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط