دلم
دلم
یک ترانه ی غمگینِ
خارجی می خواهد!
با زبانی که نمی فهمم چیست...
می خواهم
به دردی که نمی دانم چیست
زارزار گریه کنم...
یک ترانه ی غمگینِ
خارجی می خواهد!
با زبانی که نمی فهمم چیست...
می خواهم
به دردی که نمی دانم چیست
زارزار گریه کنم...
- ۲.۷k
- ۰۱ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط