{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کامنت...

کامنت...
دیدگاه ها (۷)

خخخخخ

الان ???

از کدوم یک از این جور تیپا خوشتون میاد??? راستشو بگین

دلیل نوشابه نخوردن من سر سفره ...خخخخخ

#ابدیکامنت نزارید و کامنت نخونید

فالو=فالولایک=لایککامنت=کامنت

برای رسیدن به بهشت باید از جهنم عبور کنی ❤️‍🔥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط