{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها شاید من ی مدت نباشم

بچه ها شاید من ی مدت نباشم
نتم داره تموم میشه😔🥺
دیدگاه ها (۱۷)

هععععی چ خاطره هایی با این اهنگ دارم🥲

از همه کلا😔

ناموسا دمت گرم فالوش نکنین گی/لز اید🤌🏻

ناشناس پیام بدید خداییhttps://harfeto.timefriend.net/1727630...

بچه ها شاید امم خب چجوری بگممن داره نتم تموم میشه و ممکنه یه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط