{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دختر باید نچرال باشه...خخخ

دختر باید نچرال باشه...خخخ
دیدگاه ها (۹)

بچه ها هول گشتن ارومیه رو دارن خخخ

مرخصی میان دوره،سلام به دنیای بیرون از پادگان..چفد سحت بود ل...

♦ ️شهادت 8 تن از نیروهای مرزبانی ناجا در منطقه مرزی چالدران...

مالک اشتر ارومیه...نبوووووووووووووود؟؟؟؟

دختر باید ناز داشته باشه و لطیف باشه! من:

دختر پسر فرقی ندارهباید چشم سیر باشه...:)

بچه اولم باید دختر باشه البته فرقی نداره برام-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط