{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا ترابی چقدر خوبه که شمارو داریم

آقا ترابی چقدر خوبه که شمارو داریم
دیدگاه ها (۱)

من بعد گل ترابی دقیقا اینجوری بودم 😂

وقتایی که تو میبَری خیلییی قشنگ تر میخندیم آقای پرسپولیس ❤

دوتا بازیِ اخیر نشون داد داره به فرم گذشته برمیگرده این پسر ...

استقلالیا دوبار بزنید رو عکس میخوره به تیر برمیگرده

چقدر خوبه که خدا داریم!!!

تا حالا بهش فکر کرده بودی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط