{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا هیپوفیز شبیه پوفیوزه؟

چرا هیپوفیز شبیه پوفیوزه؟
چرا من ساعت ۴صبح باید به همچین چیزی فکر کنم؟؟؟
دیدگاه ها (۳۰۲)

بهترین ۰۴:۲۶ دقیقه صبح زندگیم بود😂👌@2013_btsssss @z.z.jimmin

GN💜✨

من ساعت ۴صبح درحالی که دارم فکر میکنم یوکاریوت و پروکاریوت م...

۰۳:۵۷چرا من خوابم نمیبرهههههه

واقعا فکر کنم یه همچین اتفاقی میوفته

فکر کنم این شبیه مردا باشه-

مثل اینکه باید همچین کاری کنم 😔🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط