{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لبیک یا خامنه ای...

لبیک یا خامنه ای...
دیدگاه ها (۲)

اللهم عجل لولیک الفرج...

...

رهبرم سید علی را دوست دارم...

اللهم عجل لولیک الفرج...

لبیک یا خامنه ای (صالح بعدصالح)

خطاب به رئیس جمهور ?!?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط