فانتزی من اینه که بتونم دکتر زنان زایمان شم وقتی از اتاق
فانتزی من اینه که بتونم دکتر زنان زایمان شم وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم بندازم پایین بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده.....! بعد در حالی ک همه از ترس خشکشون زده پدر بچه از من بپرسه :چه مشکلی داره؟ منم دستامو بزارم رو دلم هار هار بخندمو بگم :
دختره....
کپی برا. پسرا واجب. چقدر این پرچم سنگینه یکی بیاد از دستم بگیره.
دختره....
کپی برا. پسرا واجب. چقدر این پرچم سنگینه یکی بیاد از دستم بگیره.
- ۳.۲k
- ۱۴ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط