خدای خوبم
خدای خوبم
دلم میخواهد برای همه ی بنده هایت دعا کنم،، دعایی از اعماق وجود،،، خدایا... شاد کن دلی را که گرفته و دلتنگه،،، بی نیاز کن کسی را که به درگاهت نیازمنده،،، امیدوار کن کسی را که به آستانت ناامید است،،، بگیر دستانی که اکنون بسوی تو بلند است،،، مستجاب کن دعای کسی که با اشکهایش تو را صدا میزند،،، حامی اون دلی باش که تنها شده،،، دستگیر کسی باش که درموندست و رو به آسمونت درازه،،، با دستهای مهربانت،،، با چشمهای زیبایت،،، با تمام قدرت و عظمت و تواناییت،بباررحمتت رابربندگانت..امین یارب العالمین
دلم میخواهد برای همه ی بنده هایت دعا کنم،، دعایی از اعماق وجود،،، خدایا... شاد کن دلی را که گرفته و دلتنگه،،، بی نیاز کن کسی را که به درگاهت نیازمنده،،، امیدوار کن کسی را که به آستانت ناامید است،،، بگیر دستانی که اکنون بسوی تو بلند است،،، مستجاب کن دعای کسی که با اشکهایش تو را صدا میزند،،، حامی اون دلی باش که تنها شده،،، دستگیر کسی باش که درموندست و رو به آسمونت درازه،،، با دستهای مهربانت،،، با چشمهای زیبایت،،، با تمام قدرت و عظمت و تواناییت،بباررحمتت رابربندگانت..امین یارب العالمین
- ۲.۸k
- ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط