{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فدای غیرت و حسادت نفسی خودم

فدای غیرت و حسادت نفسی خودم
منم به تو شدید همینجورم..میدونی که
دیدگاه ها (۱)

زندگیم تو که همه چیز منو بردی,,,فدای یه تار موت

دلم هیچ چیز نمیخواد...یه حس خواصی دارم,,,دنیا بدونت قفس شده ...

بدجوری عاشقتم خیلی,,,خیلی..قلبم برات بد میزنه

ماه آسمونی من...شانه های من مال توستبخدا تمام تلاشم رو میکنم...

بی تو نمیتونم خودم خوب میدونی

جان فداشتم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط