{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بچه ها

سلام بچه ها
اگر پست قبلی ۵۰ تا لایک بگیره من رقص ها را میرم و دب پیجم می ذارم ولی به شرط اینکه توی اینستا یا روبیکا نذارید چون دوست ندارم فامیل یا کسی دیگه ای ببینه
دیدگاه ها (۰)

کاپشن رو بخون و نظرت رو بگو

کدوم رو انتخاب می‌کنید

http://rubika.ir/@buddybuilder

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط