{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غصه دارم خیلی........

غصه دارم خیلی........
دیدگاه ها (۱)

خیلی بده خیلی

اره واقعان

نمردم

خیلی ناراحتم خیلی تازه خبردادن یکی ازپسرای اقواممون فوت کردی...

عاشقانه

تو خیلی خوشگلی! 💙(درد و بلات، غصه هات به جونم)

ورق بزنید...✨️وای دارم آتیش میگیرم حالا از غصه و غم《 از امتح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط