{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتنی می‌ره...

رفتنی می‌ره...
دمتون گرم ک فراموشم کردین...
👋🏼🕊️🪽
دیدگاه ها (۱)

🙃🫵🏼 like #me

😓🥲

OH.ME TOO TRAP,👌🏼 ☝🏼.

👋🏼😏

حتی وقتی بن شده بود هم بازم مارو حمایت کردین دمتون گرم

رفتم تو اکسپلور یهو با این صحنه مواجه شدم...دمتون گرم بچه ها...

دویست تایی مبارککککککک دمتون گرم گه منو تو دوماه دویست تایی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط