{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهام نمیزاره ...:)

تنهام نمیزاره ...:)
دیدگاه ها (۴)

زِنـــدِگـیــمـــ شـــُدهـ بــازیـــهـــ بــَقــیـِهـ ...#هـ...

هه...

کی میگه...

قول میدم راحت باشه....لاقل برای تو ...

کاش بشی پیدا پیدا بی تو من تنهام تنهام 😐

ولی تغییرش.....جای حرفی نمیزاره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط