{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#علی_الاصول از دشمن و هرچیزی که داره نباید ترسید، از انحر

#علی_الاصول از دشمن و هرچیزی که داره نباید ترسید، از انحراف از راه خدا باید ترسید ...
#إنا_علی_العهد
دیدگاه ها (۰)

من دیپلمات نیستم من انقلابی ام ...

وقت قیام آمده ...

نباید سر به سر من بزاری هرچیزی عواقبی داره (~ ̄³ ̄)~

همه چیزو که نباید آدم، حل کنه... یه چیزایی رو باید بزاری خدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط