{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وضع یجوری داغونه که دیگه اون کلیپه که روحانی قول داده بود

وضع یجوری داغونه که دیگه اون کلیپه که روحانی قول داده بود صد روزه مشکلات حل بشه هم بامزه نیست .
دیدگاه ها (۳)

وضعیت ایران......

ایرانی شاد...تنها یه نوشته روی نوار کاست بود... تسلیت..

چجوری هم زشتید هم رل دارید؟! رمز میزنید؟؟😂 😂

‏حواست باشه‌توجهت بیشتر از ظرفیتش باشه باختی...

حسی که دارم وقتی دستم بریده ولی دیگه اون نیست ک نگرانم بشه....

ناشناس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط