{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه سعی کن امید و دلیلی برای زندگی داشته باش😁

همیشه سعی کن امید و دلیلی برای زندگی داشته باش😁
دیدگاه ها (۳)

شما عکس العمل تون چیه ؟

من فقط درس عربی اینطوریم 😅

گذشته می تونه آدم رو قوی کنه و درسی برای آینده باشه😇

سعی کنید بتونید باطن افراد رو ببینید و از روی ظاهر قضاوت نکن...

🔻از دیروزت یاد بگیربرای امروز زندگی کنو به فردا امید داشته ب...

جذابیت خاص باش همیشه سعی کن به چیزی که میخوای برس😎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط