یعنی چی؟
یعنی چی؟
یعنی شما پول ماشین رو چند برابر قیمت جهانی میدی که خودروساز داخلی سرپا بمونه و ماشینهای از رده خارجش رو با قیمت بالا بتونه بفروشه
هزینه های نگهداریش هم که...
بعد اگه قیمتش بالای 3/5 میلیارد باشه
لاکچری محسوب میشه و مالیاتشو میدی
ولی وقت خسارت گرفتن معیار پژو پرشیاست؟!
هر کی یه تیغی برداشته یجور می تیغه!
یعنی شما پول ماشین رو چند برابر قیمت جهانی میدی که خودروساز داخلی سرپا بمونه و ماشینهای از رده خارجش رو با قیمت بالا بتونه بفروشه
هزینه های نگهداریش هم که...
بعد اگه قیمتش بالای 3/5 میلیارد باشه
لاکچری محسوب میشه و مالیاتشو میدی
ولی وقت خسارت گرفتن معیار پژو پرشیاست؟!
هر کی یه تیغی برداشته یجور می تیغه!
- ۵۷۹
- ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط