{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینجا طبقه چار هتل .. پریشب ک تهران بدجور بارون اومد ؛

اینجا طبقه چار هتل .. پریشب ک تهران بدجور بارون اومد ؛)
عکاسش داداشمه .. کلی زحمت کشید تا بتونه ازین رعد و برقا لعنتی عکس بگیره :|

No Copy ⚡
دیدگاه ها (۱)

عین واقعیته..عوضیا -_-

T_T

۴۰ ستون قزوینعکاسشم خودمم ؛)

نمای دور پل طبیعت ؛)

My bloody love پارت ۳۴

پارت ۱۶بالاخره بعد از کلی جر و بحث و بهانه های بی دلیل، نارو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط