{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا ربّ، تویی به جای همه و

یا ربّ، تویی به جای همه و
هیچکس به جای تو نیست
دیدگاه ها (۰)

من بهترین دیالوگای زندگیمو موقع سکوتم گفتم

به خودت اجازه بده که آسیب ببینی، اما به خودت اجازه بده که در...

من همه پسند، نمیپسندم

هیچکس مورد احترام تو نیست..؛ بجنگ..

ترسم اینه که رو تنت جای نگاهم بمونهیا روی تیشه چشات غبار آهم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط