{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا...

واقعا...
دیدگاه ها (۲)

من قدرشو ندونستم...

ﻣــــــــﻦ ﺍﮔﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿــــــﺨﻨﺪﻡ ﺍﺯ ﺩﻟﺨــــــﻮﺷﯽﻧﯿﺴﺖ...ﻣﯿـــ...

گاهي دوست داري ،غافلگیر شوي ،مـــــثلا بفهمــــي ؛یــــــک ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط