دختری با ظاهری بسیار ساده از خیابان میگذشت , پسری او را د
دختری با ظاهری بسیار ساده از خیابان میگذشت , پسری او را دید و گفت چطوری سیبیلو? دختر خونسرد, تبسمی کرد و گفت: وقتی تو ابرو برمیداری , مو رنگ میکنی و گوشواره میندازی, منم سیبل میذارم تا جامعه احساس کمبود مرد نکند...
- ۷۱۴
- ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط