⚖️🇮🇷🕊️
⚖️🇮🇷🕊️
👈 علیالخصوص [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.۱۴۰۵/۰۳/۲۸
امام سید مجتبی خامنهای
#تفاهم_نامه
#نظر_رهبری
⚠️✅ یادآوری حقوقی
👈مستندا به اصل ۱۷۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوبات شورای عالی امنیت ملی پس از تأیید مقام رهبری قابل اجراست. صراحتا از سوی مراجع ذیصلاح و مجرای رسمی اطلاعرسانی اعلام گردیده #تفاهمـنامه ابتدا به تصویب شورای عالی امنیت و سپس به تایید مقام معظم رهبری رسیده است پس در حکم قانون بوده و همگان مکلف به تمکین به قانون میباشیم
✅⚠️نظر شخصی من
👈نمیدانم چرا عدهای بر هر آنچه به نفع منافع ملی میباشد ساز مخالفت مینوازند. آنجا که جهت حفظ عزت و اقتدار #ایرانمان و تمامیت ارضی #کشورمان جنگ و دفاع نظامی لازم بود این افراد با آن مخالف بوده و اجبار به مذاکره داشتند و راه عقلانیت را در مذاکره میدیدند و آنجاکه منافع ملی اقتضای #مذاکره داشت باز همان افراد با مذاکره ساز مخالف نواختند آنچه اندیشه نهان در اعماق ذهن این افراد همیشه مخالف را آشکار مینماید این حقیقت است که اصولاً این افراد را با آنچه انجام میشود علقه و صنمی نیست بلکه مشکل و مخالفت آنها با چه کسی انجام دادن آنچه انجام میشود، میباشد. نمیدانم تنها به ذهن من اینگونه متبادر میگردد که واقعیت این افراد مخالفت با هرآنچه نظام سیاسی انجام میدهد میباشد یا واقعیت واقعا اینگونه است!!!! من که نمیدانم🤷♂😂
👈 علیالخصوص [درباره تفاهمنامه] نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.۱۴۰۵/۰۳/۲۸
امام سید مجتبی خامنهای
#تفاهم_نامه
#نظر_رهبری
⚠️✅ یادآوری حقوقی
👈مستندا به اصل ۱۷۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مصوبات شورای عالی امنیت ملی پس از تأیید مقام رهبری قابل اجراست. صراحتا از سوی مراجع ذیصلاح و مجرای رسمی اطلاعرسانی اعلام گردیده #تفاهمـنامه ابتدا به تصویب شورای عالی امنیت و سپس به تایید مقام معظم رهبری رسیده است پس در حکم قانون بوده و همگان مکلف به تمکین به قانون میباشیم
✅⚠️نظر شخصی من
👈نمیدانم چرا عدهای بر هر آنچه به نفع منافع ملی میباشد ساز مخالفت مینوازند. آنجا که جهت حفظ عزت و اقتدار #ایرانمان و تمامیت ارضی #کشورمان جنگ و دفاع نظامی لازم بود این افراد با آن مخالف بوده و اجبار به مذاکره داشتند و راه عقلانیت را در مذاکره میدیدند و آنجاکه منافع ملی اقتضای #مذاکره داشت باز همان افراد با مذاکره ساز مخالف نواختند آنچه اندیشه نهان در اعماق ذهن این افراد همیشه مخالف را آشکار مینماید این حقیقت است که اصولاً این افراد را با آنچه انجام میشود علقه و صنمی نیست بلکه مشکل و مخالفت آنها با چه کسی انجام دادن آنچه انجام میشود، میباشد. نمیدانم تنها به ذهن من اینگونه متبادر میگردد که واقعیت این افراد مخالفت با هرآنچه نظام سیاسی انجام میدهد میباشد یا واقعیت واقعا اینگونه است!!!! من که نمیدانم🤷♂😂
- ۱۲۴
- ۲۹ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط