{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادما دو دسته اند

ادما دو دسته اند
دسته 1
با دسته 2
😂 😂
دیدگاه ها (۲۷)

غدیم حد ندارهنزدیکم نشو

+ببین فقط خودم میفهم خنده هام از ته دلم نیساون جیسو خیلی وقت...

یکی رو اگه داشتمهه داشتمتا داشتن بدرودبای

اوم یکی پلیز#جیسو_شکلاتی

فعالیت اسباگتی امروز =متنفرم ازین دسته از ادما

مراقبت اعتبارتون توی قلب ادما باشید...ادما دوبار مهم نمیشن.....

ازین ادما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط