{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خاموشم اما دارم به آواز غم خود میدهم گوش......!

خاموشم اما دارم به آواز غم خود میدهم گوش......!
دیدگاه ها (۰)

چقدر خوبه وسط همه ی شلوغی ها اسم یه نفر ویادش میادتوذهنت یه ...

فقط به ژنرالم گوش میدهم........#فان #انگیزشی #عاشقانه #فکت #...

نظر ؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط