.
.
هر بار که غم نبودنت
همچون غباری تار و اندوهگین
از پنجرهء ذهنم عبور میکند
انگار دریچهء قلبم
با آهنی داغ
گداخته میشود و تیر میکشد
و تمام بدبختیهای عالم
بر سرم
خراب میشود
و یاد آوری میکند نداشتنت را .
دوستداشتن ...
رنجور ترین حس دنیا خواهد شد
وقتی که
در اوج دلدادگی ات
تنها بمانی
و لحظه به لحظهء زیستنت را
در فراق و دلتنگی بگذرانی ...
دلنوشته...
#کپی_کردن_ممنوع
#دلنوشته
#دلنوشته_های_من
#عشق #عشق_جان
#ویسگون
#ویسگون
#برگردد
#بازنشر
#بازنشر_لایک_فالو_یادت_نره
هر بار که غم نبودنت
همچون غباری تار و اندوهگین
از پنجرهء ذهنم عبور میکند
انگار دریچهء قلبم
با آهنی داغ
گداخته میشود و تیر میکشد
و تمام بدبختیهای عالم
بر سرم
خراب میشود
و یاد آوری میکند نداشتنت را .
دوستداشتن ...
رنجور ترین حس دنیا خواهد شد
وقتی که
در اوج دلدادگی ات
تنها بمانی
و لحظه به لحظهء زیستنت را
در فراق و دلتنگی بگذرانی ...
دلنوشته...
#کپی_کردن_ممنوع
#دلنوشته
#دلنوشته_های_من
#عشق #عشق_جان
#ویسگون
#ویسگون
#برگردد
#بازنشر
#بازنشر_لایک_فالو_یادت_نره
- ۳۹۵
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط