{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خوبه اینجوری مد نشده وگرنه چی میشد خخخخخ

خوبه اینجوری مد نشده وگرنه چی میشد خخخخخ
دیدگاه ها (۳)

یا عباس بن علی...

نشستن زیر ماشینه

آخخخخخخ قلبم💘چی میشد همه کتابا رو اینجوری چاپ میکردن🥹🩷

نه نیاد اینجوری تموم میشد نبايد رفاقتشون اینجوری تموم میشد

'اگه داستان اینجوری بود چی؟!اگه النی شریف رو بابای خودش میدو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط