{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادما دو دسته هستن :

ادما دو دسته هستن :

1_یا منو دوست دارن



2_یا خرن


شما جز کدوم دسته هستین؟؟؟(side glance)


اوناییم ک کام نمیذارن ینی خرن....(LOL)
دیدگاه ها (۳۷)

مرا از حیله ی رندان نترسانید مرا از مکر نامردان نترسانید,من ...

.وِ سَر عهدت بَمو میوه ی باغِمهزار سالَه که سی تو داغِ داغِم...

حواستو با

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط