{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صفایی بود

صفایی بود
دیشب با خیالت
خلوت ما را
ولی من باز پنهانی
تو را هم آرزو کردم...
دیدگاه ها (۱)

ترسم این است ، نیایی نفسم تنگ شود ....

حیرتی دارم بزرگ از دست این چرخ وفلکاینکه،دردم هست بیش از روز...

در هوسِ#خیالِ او،همچو خیال گشته‌ام...

بخش باران ...تو می باری و ماهی شسته نمی شویم ...

عاشقانه های شبنم حرم

عاشقانه های شبنم

سلامممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط