{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ جا خونه نمیششههه

هیچ جا خونه نمیششههه
دیدگاه ها (۴)

بعد از چند روز بازی نکردن،حااال دااااد الان

وقتی پله زیر پات درمیره و دستت رو دیوار کشیده بشه

آخرش رسیدیم بعد از سه روز

بفرمایین

خونه دیگه حس خونه نمیده ...

خونه دیگه حس خونه نمیده چی بگم.....

#وینیسیوسخونه یامال و خونه ی وینی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط