{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صدام کن....

صدام کن....

صدای تو لالایی بچگیمه

صدام کن ...
دیدگاه ها (۳)

کاااام بزارررررین زوووددد

نگاهت قلبموووو برده خخخخ

زمونه عمر مارو میگیره ...برادر از برادرش سیره ...

هر چه بخواهد دل تنگت ...سـاکت کسی درک نخواهد کرد ...

بچگیمه

لالایی کن ، بخواب...

این لالایی عالیعههعععلایک کن بانو 🍓

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط