{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از تظاهر به خوشحال بودن خسته‌ام.

از تظاهر به خوشحال بودن خسته‌ام.
دیدگاه ها (۰)

آرامش آخرش :))- خواننده حامیم

- مهدی احمدوند🌙

هیچ؛

این برای پسرا . . .!

باور کن خسته ام خسته از دنیا نمیتونم انقد خودمو خوشحال نشون ...

☆میدونید بدتر از افسردگی چیه؟تظاهر به خوشحال بودن فقط برای ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط