{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی

گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی

چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید


#سعدی
دیدگاه ها (۱)

آدمی زاد ؛طومار طولانی انتظار است !👤 سهراب سپهری

‍ مانده‌امچگونه تو را فراموش کنم!!!اگر تو را فراموش کنمبایدس...

گر مرا هیچ نباشد نه به دنیا نه به عقبی

بخت باز آید از آن در که یکی چون تو در آید روی زیبای تو دیدن ...

🍒🌱چون تو را دارم ، همه دارم ، دگرم هیچ نیاید🍒🌱سعدی#believeme

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط