سلام عزيزان ضمن عرض تسليت مجددبه همه طرفداران مرتضي عزيزب
سلام عزيزان ضمن عرض تسليت مجددبه همه طرفداران مرتضي عزيزبه چندنكته زيرتوجه كنيد:1-تشييع پيكرمرتضي پاشايي يکشنبه نزديك 13ساعت به طول انجاميد وبه دليل ازدحام بيش از حدجمعيت حدودساعت 20شب بخاك سپرده شدن.اگه ساعت دقيق خاكسپاري رو اعلام نكرديم به دليل اين بود كه امكان دفن ايشون تابعدازغروب هم ميسر نشده بود وساعاتي پيكرايشون به سردخانه منتقل ومجددا به بهشت زهرا روانه شد.2-اون دسته از كساني كه از زنده بودن مرتضي ناراحت بودن وگاهي ايشون رو به دروغگو بودن ونمايش دادن متهم ميكردن وميگفتن مريضيش ساختگيه واسه ديده شدن بايد بگم كه ازرفتن ايشون خوشحال نباشيد چون مرتضي پاشايي با يه اسم جديد ازامروز"شروع"شد،"اسطوره" لقبي هست كه همه مردم ايران به پاشاي موسيقي پاپ دادن.3-كساني كه درطول حيات اسطوره پاپ فقط بدنبال شايعه سازي بودن متاسفانه درممات اسطوره هم بدنبال حاشيه هستن چون ازمحبوبيت بيش اندازه اسطوره ناخرسندند وپس ازمشاهده خيل عظيم عاشقان ايشون دربيمارستان ودرمراسم تشييع به عمق محبوبيت اين عزيز پي بردندحسادتشون شعله ورشده وسعي دارن چهره اخلاقي اسطوره ماروخراب كنن وعكسايي ازهمسرايشون منتشر ميكنن ودرفضاي مجازي جريان سازي ميكنند.لطفا شماطرفداراي عزيزبه شايعات دامن نزنيد.4-اون خواننده غيرمجاز كه ازلحن بسياربي ادبانه اي دربرخورد با غم بزرگ ازدست دادن اسطوره پاپ استفاده كرده ومردم ايران وطرفدارا رو"مرده پرست" خطاب كرده بايد بگم شماهم ازديدن اين سيل عظيم عاشقان اسطوره ناراضي هستين وميدونين كه مرتضي پاشايي شدن براي امثال شما محاله هم ازلحاظ استعدادموسيقي وهم ازلحاظ اخلاق ومحبوبيت مردمي.5-كسي كه فيلم رنج ودردكشيدن يك انسان رو منتشر ميكنه ودل طرفداران وخانواده پاشايي رو به دردآورده قطعا دورازشان انسانيه واميدوارم نتيجه اين عمل بي شرمانشو توهمين دنيا ببينه.
- ۵۰۶
- ۲۶ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط