{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

منم آدمم خب !....

منم آدمم خب !....
ناراحت میشم ...
دیدگاه ها (۱)

فک کنم قراره سردرد بگیرم :)

تو تنها درمانم بودی!...

من بهت وابسته شدم ... ولی الان میتونی بری بمیری!..

ساعت قشنگی بود....

سلام دوستانمن یه سوال داشتم یعنی پستای من ارزش حمایت کردن ند...

خب منم واقعا این را دوست دارم بخورم ولی خب به ندرت می خورم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط