{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابام میگه:دخترداشتن خیلے غمناکه چون باید⇩

بابام میگه:دخترداشتن خیلے غمناکه چون باید⇩
به شیطونیاش
لوس بودناش
نازکردناش
گریه هاے یهوییش
خریدکردناش
لاک زدناش
پخش و پلابودنش
خودشیرینے کردناش
جیغ زدناش توخونه
به همه ایناعادت کنے وآخرش بسپاریش به یه غریبه که نمیدونے میخواد چجورے ازش مراقبت کنه!
دیدگاه ها (۱)

شده بغضی وقتا یهو فکر کنی دیگه دوسش نداری??به خودت میگی اصلا...

آوا دختری است که برای ازدواج نکردن با پسر عموی خود با او و خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط