{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

inam bar kocholo ha wis..

inam bar kocholo ha wis..
دیدگاه ها (۶)

mage na?

shere kon...

کاش میشد مرد بی آنکه”مادر“بفهمد...

حاجی شماغمت از دوریه یارته؟من خودم به خودم میگم”خودتو یادته؟...

Ha Ha Ha Ha Ha!!!

Ha Ha Ha Ha

ha ha ha 😂💪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط