{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالت خوبه ؟

حالت خوبه ؟
نه ولی نپرس چرا خوب نیستم ....
چرا نپرسم ؟
چون اگه بخوام در موردش توضیح بدم گریه ام‌میگیره ...
دیدگاه ها (۱۰)

هیچ وقت عادت نداشتم که دو رو باشم همیشه هر چی خواستم بگم پیش...

اونیو که دوست داری تگ کن 😉

کلیپ _ ویدئو _ آهنگ ترند _ موسیقی _ موزیک _ ترند _ رپ _ فانک

تومن وقتی نیستم تخمتم نی حالت که خوبه!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط