{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عَکسای فَضانوردا از کُره‌ی ‌زمین

عَکسای فَضانوردا از کُره‌ی ‌زمین
رو خیلی دوست دارم..
تنها حالتیه که من و تو،
توی یه عَکس ،
کنارِ هَمیم ..
دیدگاه ها (۲)

اندر دل من درون و بیرون، همه اوست♥ ️

شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد !؟

امشب دلم دوباره تو را...هیچ!

تو نباید ترین، بایدِ منی...! 😸 💋 💍

این عکس رو خیلی دوست دارم 💖

بچه ها یه سوال دارم🌻چجوری عکسای پینترست رو تو گالریمون دانلو...

بر عکس تو من خیلی دوست دارم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط