{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو سهم من نیستی....

تو سهم من نیستی....
دیدگاه ها (۱)

قتل غیر عمد....

هیچوقت...

عشق من....

کودکی از خدا پرسید.....؟؟؟

ولی مثل اینکه واقعا سهم من نیستی. #کلیپ #غم #اهنگ #عشق

خدایا در سومین روز ماه محرماز تو می خواهیم سهم دهانمان را ذك...

سهم من از تو همون یادت همیشه...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط