{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیکار میکردم دیوونه....

چیکار میکردم دیوونه....
دیدگاه ها (۵)

خخخخخخ

هه...مجازی...جایی که همه یجور دیگه هستن...ولی آخرش میفهمی که...

(⊙_☉)خخخ

از من به تو نصیحت تو مجازی با کسی خوب نباش.....چون بدجوری از...

نبودی چیکار میکردم...K

یادم نمیاد اینجا باید چیکار میکردم

من نمیدونم اگه این فرشته نبود چیکار میکردم...🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط