{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه بودیم عاشق قهرمانا بودیم بزرگ شدیم دیدیم آدم بدا منطق

بچه بودیم عاشق قهرمانا بودیم بزرگ شدیم دیدیم آدم بدا منطقی ترن 🖤💜
دیدگاه ها (۰)

پراوانم پرزد از پیله رف🖤

سخته نه دنیا واقعی از جهنمم بد تره:)

شیطانم داره با این کاراتون از خودش خجالت میکشه🖤💜

بچه بودیم،دخترا عاشق عروسک بودنو پسرا عاشق مردهای قوی.بزرگ ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط