{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط استنلی

فقط استنلی
دیدگاه ها (۰)

اعع ببینید چی پیدا کردم واکنش بقیه

راستی بچه ها بخاطر پنج شبه اخر سال رفتم قبرستون اینهمه شکلات...

واکنش شیگاراکی. گمشووووووبرو مال خودمهه

نه زور وووووو اخه جا قعط بوددددنیااا ایران

ولی شیپ این دوتا 🛐🛐🛐🛐🛐

کو سانبین انجین و استنلی یکی رو انتخاب کن🫵🏻

♦️مورگان استنلی: بیشترین فشار بستن تنگه هرمز به آمریکا وارد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط