{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناسر رزازی خاننده بزرگ کردها

ناسر رزازی خاننده بزرگ کردها
دیدگاه ها (۳)

دارم در ویسگون عکسامو می زارم ؟؟

تفاوت !!

فکر می کنید کدوم برندست!!!

اقای خاتمی خوشتیپ که دوره ی اون هیچ وقط برنمی گرده ؟

گراهام به کردها به شدت هشدار می‌دهد..

خاننده های خوبین خداویکی😭

ری ری ❤️❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط