{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکس لازم باشد می‌ماند، تَقَلا چرا؟....

هرکس لازم باشد می‌ماند، تَقَلا چرا؟....
دیدگاه ها (۰)

سال جدید نزدیکهولی دیگه آرزویی برام‌ نکنین🙏😂

❣️

.¿¤🥱

...

چشمانش را دیدم و فهمیدم وقتی بخواهی غرق شوی ، لازم نیست در آ...

نیمی از من برای همیشه منتظرت می ماند و بخشی از وجودم بابت ند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط