{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست نداشته باش کسی دیگه هست که دوسم داشته باشه آخه ماهم

دوست نداشته باش کسی دیگه هست که دوسم داشته باشه آخه ماهم بی کس نیستیم
دیدگاه ها (۱)

خسته خسته خسته وعاشق مرگ

توجه توجه!!

....

اینجوری گرم هستن نمیفهمن به وقتش پشیمون میشن غمی نیست

⭕️ #فریاد_در_خیابان🔹اورانیوم ۶۰ درصد بحرین نیست، ماهم پهلوی ...

دیگه دوسم نداری، نه؟ 🥲

هعیییی حداقل شما این کارو باهام نمی‌کردین من دیگه کیو دارم ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط